Ofte stilte spørsmål

 

Utskriftsvennlig visning
Tips en venn

Vi har ikke mottatt passord.
Kontakt Idrettens Support på telefon 03615 eller e-post ir@idrettsforbundet.no

Har registreringen blitt godkjent/hvor kan jeg sjekke tallene?
Dere kan selv sjekke dette ved å logge inn på nytt. Dersom tallene fremdeles vises, er registreringen godkjent.

Må jeg registrere for både klubb og gruppe?
Dersom dere er en fleridrettsklubb (en klubb med flere idretter), må alle gruppene registrere sine aktive medlemmer, mens klubben må registrere total antall medlemmer. Dersom du logger inn som klubb, får du registrert medlemstall, samt aktive medlemmer for gruppene. Hvis du derimot logger på som en av gruppene, får du kun tilgang til å registrere aktive medlemmer for gruppa (ikke medlemstall for klubb).

Dersom dere er en særidrettsklubb (en klubb med kun en idrett), skal både antall medlemmer og aktive medlemmer registreres.

Hvordan finner jeg klubben min?
- Gå til www.klubbenonline.no og fyll inn ”finn ditt idrettslag”
- Trykk på ditt lag i listen over treff midt på siden. Da kommer du til klubbens KlubbenOnline-side.
- Trykk på ”verktøykassa – logg på” i venstremenyen. (Verktøykassa åpner seg i nytt vindu.)
- I verktøykassa, trykk på ”idrettsregistreringen” i venstremenyen.
Brukernavnet er idrettsregistreringen, passordet er den 4-sifrede koden klubben har fått i epost.

 

 

 

For andre spørsmål:
Kontakt Idrettens Support på telefon 03615 eller e-post ir@idrettsforbundet.no

 

 

© 2009 - Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité
Alt innhold er beskyttet i henhold til lov om opphavsrett til åndsverk (Åndsverkloven). Innholdet kan ikke benyttes kommersielt uten samtykke fra Norges idrettsforbund.